Fix Knorra do chińskiego smażonego ryżu – porażka

Poszłam dziś na łatwiznę, przyznaję to bez bicia, choć ze wstydem. Chciałam zrobić smażony makaron albo ryż jak z chińskiego baru. Moje dotychczasowe próby kończyły się potrawami jadalnymi, acz dalekimi od tego, co znam z ulicznych budek. Może przyprawy nie takie, może sposób przygotowania, nie wiem. I tu popełniłam błąd – uwierzyłam reklamie i kupiłam Fix Knorra, który obiecywał chińszczyznę we własnej kuchni i to w mig.

Podsmażyłam warzywa, mięso z kurczaka i jajko, dodałam ugotowany ryż i na koniec wynalazek Knorra. I jak tylko toto rozrobiłam wodą i wlałam na patelnię, poczułam, że nie jest dobrze. Danie zaczęło strasznie silnie pachnieć imbirem. Dziwne o tyle, że z opisu na opakowaniu wynika, że imbir jest tylko jednym z 11 składników przyprawy curry, który w całym Fixie stanowi nieco ponad 9%.

Po spróbowaniu okazało się, że imbir zdominował nie tylko zapach, ale i smak dania. Dołączył do niego tylko drugi smak, mianowicie smak soli. Nic innego nie dało sie wyczuć.

Podsumowując: nigdy więcej. Fix Knorra do chińskiego smażonego ryżu to najgorsze gówno, jakie zdarzyło mi się kupić. Jak będę miała ochotę na taki smak, kupię paczkę soli. Taniej będzie.

5 thoughts on “Fix Knorra do chińskiego smażonego ryżu – porażka

  1. Całkowicie popieram. Uwielbiam chińską kuchnię, ale na tym daniu strasznie się zawiodłam. Nie tylko nie smakuje ‚po chińsku’. Jest po prostu przeobrzydliwe! Zbyt intensywne, a dodałam dużo więcej skladników niż było na opakowaniu, sos jest paskudny. A mogłam dodać własne przyprawy, sos sojowy i było by pięknie:( Zmarnowane pieniądze, zmarnowany humor, Knorra odstawiam na dłuuuugi długi czas..

  2. Szkoda,że nie przeczytałam tego zanim to kupiłam. Zgadzam się. Faktycznie niesmaczne. Taki imbirowy ryż…Więcej nie pokuszę się na tego fixa.

  3. Ja niestety też się dałam nabrać. Dodałam 2x więcej składników, niż sugerowali na opakowaniu, a mimo to efekt końcowy był przeobrzydliwy! Tak przesolonego dania jeszcze nigdy nie jadłam :/.

  4. Wczoraj miałem tę wątpliwą przyjemność spróbowania tego ryży po „chińsku”. Nie wiem jakim cudem Knorr wypuścił do sprzedaży taki syf. Sama sól… danie ogólnie nie jadalne. NIE KUPOWAĆ tego gówna…

Skomentuj

